وبلاگ سیماران
بازتاب تولیدات گروه صنعتی سیماران در روزنامه جام جم

بازتاب تولیدات گروه صنعتی سیماران در روزنامه جام جم

جایگاه سیماران با اراده، درایت و پشتکار دکتر پرویز کلباسی،تعالی یافته است.

سیماران، اراده ای که به بار نشسته 

پرویز کلباسی متولد ۱۳۱۹ و زاده اصفهان، پایه گذار شرکت معظم سیماران است۔ دانش آموخته فیزیک هسته ای که دکترای خود را از دانشگاه میشیگان آمریکا دریافت کرده است. به گفته خودش، پس از پایان تحصیلات به ایران برگشته و علاوه بر این که در دانشگاه تدریس می کرده در سازمان انرژی اتمی هم فعالیت داشته است۔
دکتر کلباسی در صحبت هایی که با نشریه جام جم داشت، درباره روند فعالیت های سازمان انرژی اتمی ایران گفت : فعالیت انرژی اتمی ایران در راستای تامین کمبود برق کشور می باشد و کاملا قانونی فعالیت دارد، بنظر من از مهم ترین علل مخالفت کشورهای خارجی برای فعال بودن سازمان انرژی اتمی ایران، این است که این کشورها نمی خواهند رقیبی در زمینه پیشرفت های علوم مختلف در جهان داشته باشند۔ بنده معتقدم در آینده برق تولیدی از این روش جایگزین انرژی های فسیلی و خورشیدی خواهد بود و حاشیه سود این کار از فعالیت در حوزه انرژی های فسیلی و خورشیدی بسیار بیشتر است لذا رقابت اصلی بر سر این موضوع می باشد۔ هر چند فعالیت در حوزه های دیگر در تمام سازمان های انرژی اتمی کشورهای دنیا را هم نمی شود کتمان کرد.
مدیر عامل موفق سیماران در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت : ساکن تهران هستم اما سال ۱۳۷۲ یک کارگاه کوچک در ملارد با ۱۳ نفر پرسنل جهت تولید آنتن تلوزیون و آیفون ساختمانی دایر کردم که به مرور زمان و با توسعه کار، این ۱۲ نفر به ۷۰۰ نفر رسیده است ‎که‏ در ۳ شرکت اقدام به تولید انواع محصولات لوازم خانگی، آیفون، جک های درب ساختمان، دوربین های مداربسته و ۔۔۔ می نماییم۔ همچنین تولیدات ما در بخش آیفون های تصویری دارای تنوع بی شماری است و تولید جک های درب اتوماتیک و دوربین های مدار بسته در سبد کالای سیماران جایگاه ویژه دارند.

وی افزود : در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ قطعه را تولید می کنیم و با مهندسی معکوس به دانش تولید بسیاری از قطعات لوازم خانگی و قسمت های مرتبط دست پیدا کردیم۔ هم قالب سازی در مجموعه ما انجام می شود و هم تولید قطعات را با طراحی کارشناسان سیماران با کیفیت های بسیار بالا انجام می دهیم دکتر کلباسی تصریح کرد: همه محصولات تولیدی ما‏ مهر استاندارد و کد شناسه دارند۔ یکی از مهمترین مولفه های کارما این است که ارائه خدمات پس از فروش سیماران، بسیار قوی و دقیق است و در بیش از ۳۰۰ نقطه از کشور مراکز خدمات پس از فروش محصولات سیماران به بهترین روش و در سریعترین زمان به مشتریان خدمات ارائه می دهند۔ هر چند به دلیل اعتقاد و باوری که به سطح بالای کیفیت محصولات تولیدی خود داریم، عودت محصولاتی را که از دیدگاه مشتریان معیوب می باشد را بدون هیچ قید و شرطی می پذیریم و کالای جدیدی تحویل می دهیم۔
این تولید کننده خوش فکر و پرکار ایرانی با بیان این که، هر چند مهاجرت به کشورهای خارجی برای ما بسیار آسان است، اما عشق به کشور و مردم این مرز و بوم و فرهنگ ارزنده آن ما را پایبند کشور کرده و تمام هدفم را گذاشته ام تا در عرصه فعالیت های صنعتی که دارم، بهترین باشم و مردم کشورم بهترین ها را داشته باشند. ایشان خاطر نشان ساخت : کشورهای اطراف ایران بازار بسیار خوبی برای صادرات هستند، آنها اغلب مصرف کننده اند و تولید شان ضعیف می باشد۔
اگر دولت زمینه سهل و راحت صادرات را برای ما فراهم نماید می توانیم با افزایش میزان تولید، هم ارزآ وری داشته باشیم و هم اشتغالزایی کنیم و در نهایت به رشد اقتصادی همه جانبه برسیم۔ یادآور می شوم محصولات تولیدی ما به کشورهایی مانند عراق، قزاقستان. افغانستان، گرجستان و آذربایجان صادره شده است۔ ما بدنبال ارتقاء سطح کیفی زندگی هموطنان هستیم، دولت باید عشق حضور در عرصه تولید و اشتغال رابه تولید کننده ها برگرداند و افق سیماران، توسعه کار برای تولید تمامی اقلام خانگی می باشد که امیدوارم با همت همه همکارانم به آن دست یابیم.


مطالب مرتبط در این دسته بندی
دیدگاه های ثبت شده (0)
دیدگاهتان را بنویسید