وبلاگ سیماران
حضور سیماران در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق 1400

حضور سیماران در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق 1400

نمايشگاه بين المللي صنعت برق ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري هر ساله با حضور جمع كثيري از شركت هاي توانمند داخلي در زمينه صنعت برق برپا مي گردد که فرصت بسيار مناسبی را برای شرکت های فعال در اين صنعت جهت نمایش دستاوردها و محصولات خود قرار می دهد. شرکت سیماران نیز با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق از چندین محصول جدید خود در گروه دربازکن های صوتی و تصویری، سیستم های حفاظتی، درب اتوماتیک، لوازم خانگی و روشنایی معرفی و رونمایی بعمل آورد . 

نمایشگاه بین المللی صنعت برق

گروه دربازکن های صوتی و تصویری در نمایشگاه بین المللی صنعت برق 

از محصولات جدیدی که در گروه دربازکن های صوتی و تصویری سیماران دربیست و یکمین نمایشگاه صنعت برق به نمایش گذاشته شده بود می توان به : مانیتور HS-43TK/M100I2 با قابلیت هایی نظیر : ضبط عکس و فیلم با صدا و اتصال کارت حافظه، باز نمودن درب پارکینگ، ارتباط داخلی بین واحدها با یکدیگر و با نگهبانی و... ولی با ظاهری متفاوت اشاره نمود که از این محصول می توان به عنوان باریک ترین و ظریف ترین مانیتور در بین تولیدات داخلی یاد نمود.

دربازکن های صوتی و تصویری

محصولات دیگری که شرکت سیماران در نمایشگاه به معرفی آن ها پرداخته بود مانیتورهای HS-43TK و HS-43TKI2 بودند که از دسته مانیتورهای بدون حافظه می باشند که قابلیت های ویژه ایی نظیر : امکان اتصال به دو پنل تصویری و یک دوربین مداربسته، باز کردن درب پارکینگ، ارتباط با نگهبانی و... را دارا می باشند.

HS-43TK

همچنین سیماران پنل کدینگ لمسی تاچ فرداد را نیز در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته بود که از قابلیت های آن می توان به : کددهی به واحدها به طور دلخواه، فراخوانی واحدها با صفحه کلید از طریق پنل کدینگ، باز کردن درب با استفاده از رمز اختصاصی که کاربر تعیین نموده، ارتباط مرکز نگهبانی با واحدها و بالعکس، دارای مرکز کارتخوان با قابلیت تعریف 2000 کارت یا تگ وحذف آن ها و همچنین باز نمودن درب توسط این کارت ها و... اشاره نمود.

گروه سیستم های حفاظتی در نمایشگاه بین المللی صنعت برق 

واحد دوربین مداربسته شرکت سیماران در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق اقدام به معرفی محصولات جدید خود ، نظیر دوربین 2 و 5 مگاپیکسل FULL COLOR نمود. به کمک این تکنولوژی که در 2 نوع تحت شبکه و 4IN1(CVBS,CVI,TVI,AHD) ارائه شد دیگر تصاویر به صورت سیاه و سفید در شب نمایش داده نمی شود. شما می توانید تصاویر را به صورت رنگی ( 24 ساعته در 7 روز هفته) ببینید.

سیستم های حفاظتی

دیگر محصول جدید این شرکت، دوربین تحت شبکه پانوراما می باشد که با ترکیبی از سنسورهای تصویر چندگانه این امکان را فراهم می سازد که میدان دید گسترده ای تا 180 درجه از محیط اطراف را در اختیار داشته باشید.

دوربین مداربسته سیماران

گروه درب ها ی اتوماتیک در نمایشگاه بین المللی صنعت برق 

از محصولاتی که گروه درب های اتوماتیک سیماران در بیست و یکمین نمایشـگاه بین المللی صنعت برق به نمایش گذاشته شده بود می توان به محصولات Faraz 4S , Faraz 4N , Faraz 4L و Faraz 6S اشاره نمود، در قسمت تجهیزات جانبی درب بازکن های پارکینگی نیز از طراحی اختصاصی قاب بردهای درب بازکن های پارکینگی و فوتوسل های فلاشردار که شرکت سیماران اولین تولیدکننده فوتوسل های فلاشردار در درب بازکن های پارکینگی می باشد و همچنین چراغ های سردر با طراحی اختصاصی شرکت سیماران رونمایی و معرفی بعمل آمد .

درب ها ی اتوماتیک

 

در قسمت دستگاه های کنترل تردد نیز از محصولات این بخش در 2 گروه استندالون و تحت شبکه : در بخش استندالون از مدل های CD32K و KP22K و KP1000K و FP121K و در بخش کنترل تردد تحت شبکه از دو مدل KPN173 و مدل  FPN23 رونمایی گردید.

محصولات دیگری که از آن معرفی بعمل آمد نیز آنتن UHF در آنتن های برد بلند و راه بند 5 متری فلاشردار در بخش راه بند بودند .

راهبند و درب بازکن های بازوئی

گروه لوازم خانگی در نمایشگاه بین المللی صنعت برق 

حضور واحد لوازم خانگی شرکت سیماران در بیست و یکمین نمایشگاه بین اللملی صنعت برق با ارائه محصولات سرمایشی و گرمایشی شامل پنکه ایستاده، پنکه سقفی، هیتر کانوکتوری و هیتر رومیزی برگزار گردید و همچنین از محصولاتی که در برنامه تولیدات آتی این واحد قرار دارد شامل دستگاه بخور سرد و سشوار برقی نیز رونمایی گردید .

لوازم خانگی

گروه روشنایی در نمایشگاه بین المللی صنعت برق 

حضور واحد روشنایی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق با ارائه محصولاتی چون لامپ های آفتابی و مهتابیشمعی مات، شمعی شفاف، لامپ های حبابی 9، 12، 15 و 20 وات ، لامپ های استوانه ای 30، 40، 50 وات، لامپ های هالوژنی SMD ،COB و در محصولات چراغ های مهتابی و آفتابی : چراغ های دایره ای و مربعی توکار، روکار، توکار دورشیشه ای 8، 12، 18 و 25 وات، پنل 60 × 60، 50 وات و چراغ سنسور دار 360 درجه دیواری و سقفی و وال واشر برگزار گردید و همچنین از محصولات جدید چراغ های تمام نور سایزشو و محصولاتی که در برنامه آینده در دست مونتاژ و تولید می باشد، پروژکتورهای 50، 100 و 150 وات نیز رونمایی گردید.

گروه روشنایی


مطالب مرتبط در این دسته بندی
دیدگاه های ثبت شده (0)
دیدگاهتان را بنویسید