وبلاگ سیماران
گزارش تصویری از حضور شرکت سیماران در نمایشگاه ایپاس 2022

گزارش تصویری از حضور شرکت سیماران در نمایشگاه ایپاس 2022

 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات حفاظتی، ایمنی و امنیتی(IPAS 2022)  از تاریخ  25لغایت 28 مهرماه 1401در مصلی امام خمینی تهران برگزار گردید.

شرکت سیماران با هدف افزایش سطح آگاهی عمومی، با تجهیزات و فناوری های ارائه شده در حوزه ایمنی و امنیتی از محصولات جدید خود در گروه سیستم های حفاظتی سیماران معرفی به عمل آورد .

از محصولات جدیدی که گروه سیستم های حفاظتی سیماران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس به نمایش گذاشته شده بود می توان به اولین دوربین پلاک خوان فارسی به همراه دستگاه NVR و نرم افزار اشاره کرد که قابلیت تشخیص و ثبت پلاک و همچنین کنترل تردد توسط راهبند، جک و ... را داراست. همچنین شرکت سیماران در جهت ارتقاء سیستم های هوشمند مبتنی بر پردازش تصویر و هوش مصنوعی دوربین هایی با پارامتر video structure  و face recognition را معرفی نمود .

گروه دربازکن های صوتی و تصویری در نمایشگاه بین المللی ایپاس 2022 

از محصولات جدیدی که در گروه دربازکن های صوتی و تصویری سیماران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس 2022 به نمایش گذاشته شده بود می توان به : مانیتور 78W با قابلیت هایی نظیر : مجهز به Wi-Fi  جهت ارتباط تصویری موبایل با پنل با امکان نظارت، صحبت کردن و باز نمودن درب از راه دور با اپلیکشن موبایل و ... پنل کدینگ تاچ کی فرداد با قابلیت هایی نظیر : ارتباط با نگهبان، باز نمودن درب از طریق پنل با کد اختصاصی، و... همچنین سیستم های IP با قابلیت هایی نظیر : ارتباط با نگهبان ، امکان نظارت دوربین های امنیتی، اینترکام نامحدود و ... اشاره نمود.

گروه درب ها ی اتوماتیک در نمایشگاه ایپاس 2022

گروه درب اتوماتیک سیماران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس از محصول جدید قابل عرضه خود به بازار، درب بازکن پارکینگی Faraz 6L معرفی بعمل آورد. علاوه برآن تعداد دیگری از محصولات از جمله Faraz 4S و Faraz 6S رامعرفی نمود که قابل عرضه به تمامی همکاران محترم می باشد و درب بازکن پارکینگی Faraz 4N که محصول اختصاصی همکاران شهرستان می باشد همچنین در بخش تجهیزات جانبی چراغ های سر درب در دو نوع 24 ولت و 220ولت با طراحی اختصاصی خود شرکت سیماران و مرکز کنترلر و ... رو نمایی بعمل آورد. شایان ذکر است سیماران اولین تولیدکننده فتوسل فلاشردار در قسمت درب بازکن های پارکینگی می باشد.


مطالب مرتبط در این دسته بندی
دیدگاه های ثبت شده (0)
دیدگاهتان را بنویسید